Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 3 de febrer del 2012

S'han quedat sense subvenció!! :(

No sóc de criticar amb aquest blog, ni  em poso en temes polèmics però aquest article m'ha fet indignar i no puc deixar-ho passar com si res.

Quan vaig visitar la protectora em van comentar el tema aquest de les subvencions!!

Segons em van explicar cada any els hi donen una subvenció de 3.000 € pels gossets i aquest any degut a les retallades s'han quedat sense; fins aquí ho podia entendre ja què amb plena crisi, han de retallar per tot arreu però quan he llegit aquest article no m'ha agradat algunes puntualitzacions que ha fet.

Es molt fort que els hi treguin aquesta subvenció perquè realment ho necessiten!! aquesta gent fan una gran labor amb els animals i son diners molt importants pels gossets; hem de pensar que hi han molts gossos per alimentar i les persones que estant allí, ningú cobra!! hi han moltíssims voluntaris que es passen hores allí cuidant amb aquests gossets; apart fan una gran labor social a Lleida.

NO HI HA DRET!! i a sobre posa "que s'estimen els animals" que tenen la canera municipal on fan cap els gossets abandonats i sobretot el que més fort trobo és quan diuen "que la canera cobreix les necessitats de la ciutat"; si fos així, les protectores no estarien plenes de gossets!!! 

Per mi que diguin "no hi ha diners i no pot ser" es una cosa que es podria entendre però el que no pots dir son aquestes frases com la que he dit anteriorment perquè llavors ofens a les persones que estant lluitant per aquests gossets.

No té res a veure el tracte que es fa a les protectores que a la canera, és el dia i la nit! a les protectores estant lliures, cuidats i feliços, en canvi a la canera tot son plors i gabies compartides entre molts gossets... i per acabar de rematar poc els treuen al carrer i ja no parlem de carinyo, aquest és 0!!!!!!!!

Segons m'explicaven (comentaris que no explicaré però que diu molta gent) els que treballen a la canera no tenen cap mena d'estimació pels animals, tot el contrari!! Així de trist és la realitat que estem vivint!!!!!!!! No puc parlar per experiencia pròpia però si puc dir el que he vist.

El primer cop que vaig anar a la protectora, em vaig equivocar de camí i vaig anar a parar a la canera municipal. Semblava una granja i solament es sentien els plors dels animals, no paraven de bordar........ era un no parar!! No vaig veure cap gosset voltant pel camp, tots estaven dins la granja i no paraven de plorar.

En canvi quan vaig arribar a la protectora, tots els gossets estaven a l'aire lliure, en diferents terrenys i jugant!! estaven tots feliços, equilibrats!! corrent per allí i buscant les carícies dels voluntaris de la protectora; és a dir la nit al dia!!!!!!!!!!

Recomanaria amb aquests senyors, que anessin a fer una visita a la canera i després a les protectores de lleida i després parlessin del benestar dels gossets.





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats