Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 12 de març del 2012

10.03.12 - caminant pel barri - Flix -




Per la tarda vam sortir a caminar per aquesta zona de Flix!!













Al barri, un camí que hi ha al costat de la fàbrica i que ens porta al Riu, on podem veure unes imatges molt maques d'ell.

Aquest camí, els del barri li deiem "camí negre" o "camí de carbó"; ara j no en queda res d'aquell color tant fosc que tenia.






Vam fer 40 minuts de ruta i a la Noa li va agradar perquè no hi havia estat mai!!

Encara que es va avorrir ja què no va trobar els seus pals i pinyes que tant li agraden.













Quan vaig arribar al a zona del riu ja me'n vaig tornar ja què hi havia molts mosquits; m'hagués agradat fer més camí per allí però no me'n vaig fiar..









El camí que anem pel costat de la fàbrica i que ens porta al nostre riu.












Imatges fetes des de el final de la fàbrica de Flix on podem veure les obres que estant fent al riu.




Aquest pontet li diuen el Pont de Blasi!!! una altra cosa que no sabia i que fa poc em van comentar al grup de la Ribera d'Ebre.

3 comentaris:

conxita ha dit...

SABRIES DIR-ME PER QUE LI DIUEN EL PONT DE BLASI? EL MEU PRIMER COGNOM ÉS BLASI I NO SABIA QUE N'HAGUESSIN A FLIX.

eva_yam ha dit...

Holes conxita! la veritat és què no ho sé! ho va dir un senyor de flix al grup de "La Ribera d'Ebre d'abans en fotos" del facebok

de totes formes ho preguntaré allí a veure si algú em pot donar més informació sobre el tema.

Gràciessssss per escriure

Anònim ha dit...

eva que el teu germa li pregunto a Xavi pujol i sabras la historia de del pont de Blasi

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats