Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 16 de març del 2012

Reflexió d'avui!! 16.03.12 - va per tu - conte -

Aquest conte es molt especial!! 

El dilluns vinent, dia 19.03.12, és el dia del pare i aquest conte parla d'ell!!

Els pares!!

Desgraciadament jo no el tinc al meu costat i altra gent que pot gaudir d'ells no els valoren com ho haurien de fer!! 

és una pena que la gent no se'n doni compte de l'important que arriba a ser la família i sobretot els pares!! 
 
Ells ho donen tot, a canvi de res!! solament es preocupen per tu i per la teva felicitat però quan ets més jove no te'n dones compte de tot això! solament et mires a tu mateix i les teves històries i ells passen a segon terme.

Jo el trobo a faltar moltíssim però tinc la sort que en vida, vaig poder disfrutar del seu carinyo i ell del meu!! teníem una relació de pare-filla molt maca i això fa que sigui tant especial per mi!! perquè per molt que no estigui aquí en mi, sempre el portaré al meu costat.





Un padre, esforzado y deseoso que su hijo sea un profesional, trabajo durante muchos años para dar lo mejor a su hijo. 



Pasados los años, el hijo fue un profesional muy exitoso. 


Un día el padre enfermo gravemente y pedía ver a su hijo, pero cada vez que lo llamaban el respondía: 


- Dile a papa que estoy en un proyecto muy importante, no puedo ir ahora, que me disculpe, estoy ocupado. 


Este mensaje se repitió semana, tras semana. 


Llegando el día que el padre iba a partir de este mundo, pidió a su hermana que escribiera un mensaje en su lápida. 


El padre murió y al enterarse el hijo de este desafortunado hecho, llego con sus flores al cementerio donde sepultaban a su padre, pero al llegar a la tumba, se encontró con el mensaje de la lápida que decía:


"Hijo, te amo mucho, pero llegaste tarde con las flores".

Las Flores debemos entregarlas en vida, cuando se puede apreciar su belleza, sentir el aroma de su perfume y disfrutar de esa sonrisa que produce la entrega. Amigo, no llegues tarde con las flores.


2 comentaris:

enric ha dit...

Eva soy la joa estoy sin palabras, una lagrima mea caído, de tanta razón como tienes. Tener padre y no prestarle unos minutos , unas horas , unos dias.......

enric ha dit...

no se por que sale Enric si entro de facebook mio.....

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats