Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 15 de març del 2012

Robatori Deixalleria de Flix - 4 detinguts - 13.03.12 -

Avui he entrat al blog de Marià i m'he trobat aquest notícia!! 


tARRAGONA

Quatre detinguts per robar en una deixalleria municipal de Flix

Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre romanesos com a presumptes autors d'un robatori a la planta de tractament municipal de Flix (Tarragona), segons han informat fonts policials.
   El migdia d'aquest dissabte, els agents van ser alertats per un vigilant municipal de Flix que informava que unes persones havien accedit a l'interior de la deixalleria, on possiblement estarien robant diversos objectes.
   Els agents i el vigilant municipal van sorprendre in fraganti els quatre detinguts, que havien fet un forat a la tanca i havien començat a carregar en un vehicle el material robat; el material intervingut va ser tornat als responsables de la planta.
___________________
No puc dir que m'hagi sorprés perquè ja ha passat altres vegades!!! 

És un lloc que sempre entra gent i aquest cop han tingut sort que els han pogut enganxar!

La veritat és què 2 cops que he anat a caminar per allí, m'he trobat amb gent "estranya".

El primer cop anava caminant per la sendera de dalt de la deixalleria i vaig veure dos homes per allí remenant les deixalles! vaig flipar i no vaig saber que fer! l'únic que vaig fer és marxar ràpid ja què anava sola i no me'n fiava.

Però el segon cop, vaig avisar als guardies de fca i aquests als municipals!! 

Aquest cop es veien ben organitzats! hi havia un homa parlant x telèfon a la sendera de dalt i des d'allí vigilava la carretera!! el cotxe el tenien estacionat a un maset que hi havia al costat i que des de la carretera no es veia!! i després hi havien 2 persones dins la deixalleria rebuscant!! 

L'home de la sendera em va saludar amb tota naturalitat del món i jo vaig marxar!! això si, un cop ja no els veia vaig trucar a porteria de fàbrica per a què donessin senyals d'alerta als municipals.

Aquell dia, a la tornada vaig poder veure que per la part del darrera havien fet un senyor forat per poder accedir.

Naturalment per aquella zona no hi he tornat més caminant sola perquè no és un lloc de fiar. 

La noia que hi treballa està "farta" de trobar-se en aquestes situacions però és un lloc apartat i aquesta gent ho prova!! 

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats