Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 28 de març del 2012

Fotos i vídeo dels llaüts a l'ebre!! any 2007

Quina gràcia!! buscant cosetes al meu blog m'he donat compte que ben aviat farà 5 anys que el tinc!!  (més avall poso l'article que vaig fer) 

deu ni do!! sembla mentida com passa el temps!!

buscant cosetes del barri he trobat aquest vídeo que van fer els alumnes del Col.legi Enric Grau i Fontseré de Flix del tema dels llaüts!!

Està molt ben fet i el que també m'ha fet molta gràcia es sentir les seves veus i les fotikis!!


 



Article del 3 de juliol del 2.007


Ahir estava navegant amb el meu nebot Arnau i tot il.lusionat em va ensenyar el bloc de la seva senyoreta, la Pepa, i em va posar la pel.lícula que han fet la seva classe de 1r. de CI amb imatges escanejades sobre els llaüts de l'ebre.


La veritat que està molt ben fet i les fotografies val la pena de veure-les!


Felicitats Arnauete!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats