Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 26 de març del 2012

Curiositats de la muntanya!! 24.03.12 - flix -




Dissabte caminant per la mutanya em vaig tornar a trobar amb les meves amigues "cogullades" i em fa molta gràcia perquè ara ja sé el nom que tenen!!










També vam trobar curiositats com aquestes que té la Natura!!

Amb una branca petita vam veure aquesta corona !!

ho vam trobar curiós i li vaig fer una foto però no sé si té alguna explicació aquesta imatge.





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats