Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 24 d’abril del 2012

21.04.12; Senderisme Cabrafeixet (Rasquera)

A les 7.30 sortíem de la plaça del mercat direcció Rasquera!!!!!!!!

La ruta d'aquest dissabte va ser la de Cabrafeixet!!
s/ ens explicaven els organitzadors de la ruta:

cabrafeixet- foto d'Eulogio
"Dins la Serra del Boix (Baix Ebre) entre Rasquera i El Perelló i han uns paratges feréstecs i de gran bellesa que ens duran dalt l'imponent Cabrafeixet, el peculiar cim alpí, després d'admirar les pintures rupestres de la seva famosa balma, amb escenes de fauna i caceres prehistòriques"

El recorregut va ser:

Barranc de les Nines - Pintures Rupestres - Cova Mallada - El Cabrafeixet - Bassa de Falcó - Barranc del Ganso - Mas de Naqueres.

Els senderistes vam ser (8):

Jaume B, Pep, Eulogio, Ro Sa, Dolors, Antonio, Elis, Eva & Noa

S/ les 8:20 començàvem a caminar!! Als pocs minuts de la ruta, ja vam iniciar la pujada!! Una sendera maquíssima en forma d'escales naturals!! que per cert,deu ni do l'alçada que tenia!!

pintures rupestres (barran de les nines)

Després d'una estona pujant ens vam trobar les pintures rupestres que formava part del barranc de les nines!! Estava tot protegit per tal de què la gent no toqui res!

Un cop fetes les fotos pertinents vam seguir pujant! La pujava va ser progressiva i s'anava fent bé però tanta estona pujant al final t'ho notaves!!

L'últim tram de pujada va ser el més dur i les que anàvem darrera fins i tot ens vam plantejar de parar-nos però vam agafar forces i xino xano vam seguir pujar fins aconseguir l'objectiu!!!!!!!!!

Això si, de tant en tant anàvem fent parades per recuperar forces i també per fer fotos ja què el paisatge era impressionant!!!!!!! les formes de les roques eren una passada!!!!!!!

vistes del delta de l'ebre

Un cop a dalt, vam poder veure bous!!!!!!!!!!! A l'altre costat de la muntanya estaven pasturant!!!!! Una passada veure'ls allí tant a prop!!

Vam esmorzar al cim de cabrafaixet!!!!!!
teníem unes vistes impressionants de tots els llocs possibles!! Vam poder veure el delta, el mar, les muntanyes que ens envoltaven, una passada!!

Allí ens vam sentar i mentre menjàvem la fruita podíem contemplar aquest meravellós paisatge.

A la baixada ens vam trobar uns companys senderistes de tortosa que estaven arreglant les senderes perquè s/ ens van explicar d'aquí 2 setmanes faran una cursa per aquella zona!!!!!!!! Una feina admirable la que estaven fent.

Per cert, durant un bon tram vaig tenir d'agafar la Noa als braços ja què el terra estava tot ple de plantes que punxaven i pubreta ho estava passant malamenat!! Deu ni do el que pesa la Noa!! jejeje

bassa de falcó

La baixada va ser per un altre lloc i vam anar fins la bassa del falcó!!!!! s/ ens va explicar Jaume allí venen a beure els bous!!  La zona hi havia un tancat pels bous.

De la bassa fins baix el camí va ser un caminet normal de terra, no hi havia cap sendera però conforme anàvem baixant podíem veure també un bon paisatge.

Em va agradar molt aquesta sortida! Han sortit unes fotos molt guapes i les vistes parlant per si soles, impressionants!!

L'ambient molt bé, molt bon companyerisme i això és important! del grupet que dir, super bé!!!!!!!!!

cim de cabrafeixet

Aquest cop el guia va ser Jaume B. ja què el tato ens va fer el salt i la veritat és què molt bé!!!!!!!!

També destacar el companyerisme que hi ha ja què no tots tenim la mateixa forma física; alguns van més sobrats que altres però el més maco és que anem tots en grup, ens anem esperant uns als altres i fent les pertinents parades per fer fotos, per agafar forces o per contemplar floretes o animalets!!!!!! Jejejeje és el què té la natura, que disfrutes de tots els petits detalls. (sobretot els que portem càmera) jejeje

Van faltar molts senderistes i es van trobar a faltar!! Tere, Benjamin (el super amic de la Noa), Caco, raquel, Àngels,Jaume M., Jordi, (i segurament em deixo algú més!! ho sento)

Però sobretot vaig trobar a faltar als meus companys de fatigues des de fa molt de temps, als meus xinitos!! Jejejeje al Jose i l'Enric!!!!!! Sortir a fer senderisme i no veure'ls se'm va fer estrany!!!!!!!!!

Avui per curiositat he mirat les primeres sortides senderistes i ja fa temps de tot això!! Vaig començar al gener del 2010 així que ja ha plogut una mica de tot això!! (el meu germà porta molts anys)

Encara me'n recordo quan em va dir "compte que això enganxa" jajajajaja i ara el més bonic es que estem veient que molta gent s'està animant a sortir amb nosaltres i compartir aquestes sortides tant maques està molt bé!!!!!!  Ens estem enganxant tots!! Jejejeje

En resum una ruta molt guapa, la qual la detallen com a fàcil però per la pujada que hi ha diria més aviat moderada!!!!!!!!!  Perquè costa bastant!!!!!!!! Has de fer un gran esforç per acabar de pujar al cim!!!!!!

Però tal i com diem tots, xino xano vas pujant; cadascú al seu ritme i si cal, es fan mini parades per ta de recuperar la respiració!!

Una bona ruta!!!!!!!!!!!
Ara fins la propera!!!

Distància: 9 km.

Durada: 4 hrs. (amb parades incloses)

Dificultat: Fàcil  (per mi diria moderada)

ahhhhhhhhhh i de la noa que dir............ una campiona de les sortides senderistes!! es va portar molt bé!!!!!!!!

aquesat fotiki li va fer antonio!!!!!!!! una passada de foto!! gracietesssssssssssssss

Anònim ha dit...

Ohhhhhh!!!, sense mes!

Eulogio

cada dia et superes Eva!!!!! les sortides maquisimes, els company els millors, les fotikis xulisimes i les croniques inmillorables!!!!! la Noa impresionant!!!!Dolors!!!

eva_yam ha dit...

gracietes pels comentaris!! m'ha fet mola ilu veure de bon matí els 2 comentaris!!

m'alegro que us hagi agradat!!

petonetssssssssssss

Jaume Masip Llop ha dit...

Molt bé Eva!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a: