Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 27 de juny del 2011

23.06.11; Anem a buscar la Flama!!!


Aquests últims anys el Moto Club Flix ha col.laborat amb l'ajuntament de Flix per anar a buscar la Flama i així fer d'escoltes a les pubilles i els hereus de Flix.

És el primer any que hi vaig i la veritat és què la sortida amb moto va estar molt bé!!!

Al final vam ser 11 motos!!! Feia goig veure tantes motos juntes!!

Això si, vam passar moltíssima calor!!!imagina't sortir a les 4 de la tarda de Flix amb tot l'equip motero a sobre!! ufffffffffffffff



Sobre les 5.30 de la tarda ja estavem a l'Esluga de Francolí i allí se suposa que ens estaven esperant però al final vam tindre que esperar-nos nosaltres.

Abans de donar-nos la flama vam fer una ruta pel poble amb els músics i així donar una mica de color a la festa.

Va estar bé però feia moltíssima calor i teníem ganes d'arribar amb algun bar i refrescar-nos.



Aquesta és la moto de Rodri tota decorada per l'ocasió.

En resum que la sortida en moto em va agradar molt perquè feia temps que no sortia amb els del moto club i va estar molt bé però el tema d'organització per part del poble de l'Espluga no em va agradar gens.

Tal i com em van explicar, l'ajuntament de l'Espluga de Francolí estant molt contents perquè el moto club flix col.labora amb la ruta pel poble i així l'entrega de la flama és més festiva!! però, particularment els vaig trobar molt poc detallistes!! ni tant sols ens van convidar a un got d'aigua!! primer haver-nos d'esperar tanta estona i segona morts de set!!!


De Flix no vaig fer cap foto perquè no va haver cap acte especial! No vam fer cap ruta pel poble, vam anar directament a la plaça l'església i ja està!! tots cap a casa!! l'únic detall que van tindre amb nosaltres va ser pagar-nos la benzina del viatge però també ens va faltar un gotet d'aigua al nostre poble.











Particularment hagués preferit un acte de benviguda amb unes botelletes d'aigua que no pas el tema de la benzina ja què tenia clar que la sortida amb moto era el què em feia més gràcia de tot.

Aquesta és la meva opinió!! no parlo en nom de ningú simplement és la meva observació d'uns actes molt bonics per la festa de sant joan però al meu gust, va faltar ser detallista amb la gent col.laboradora.




























SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats