Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 23 de juny del 2011

23.06.11!! un anyet sense tu!! - Dandi -

Avui fa un anyet que va marxar!!! no m'agrada recordar aquest dia perquè ho vaig passar molt malament però per molt que no vulgui, et ve a la ment!!!!!!!!!!

Tenia 17 anyets i suposo que ja era el moment per marxar però mai penses que pugui arribar!!!!!

No hi ha dia que no el recordi i ara encara més des de què tinc a la Noa ja què sempre em venen imatges a la ment o pensaments dient "mira això li feia al dandi" dandi aquí i dandi allà!!!!!!!

No es pot comparar els gossets però sense donar-te'n molts cops ho fas!!!!!!!! per mi el dandi ha estat i serà el millor de t@ts però no per això deixaré d'estimar a la resta, tot el contrari!!!!!!!!!! sempre hi ha lloc per ells!!!!


Aquesta foto és la última que tinc d'ell, d'aquell dia horrible que vaig viure!!!!!!!!!!! i de les llàgrimes que vaig arribar a treure!!

La majoria de gent quan passem per aquest moment, ens diem a nosaltres mateixos "no en tindré cap més de gos" perquè arribes a patir moltísim; molts records, molta anyorança, etc...

Però quan passen els mesos, te'n dones compte que necessites aquesta companyia, aquell amor que et donen i aquella felicitat de tenir-los amb tu!!!!!!!!!

Així que ara amb la Noa tinc una nova etapa per disfrutar i seguir gaudint dels bons records del dandi perquè per molt que hagi marxat, segueix estant al meu costat!!


T'estimo dandi i et segueixo trobant a faltar!!!!!!!!!!!!!!
molts petonetssssssssssss!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats