Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 20 de juny del 2011

No hi ha ningú com tu!!! Lidia Guevara

Una cançó maquísisma!! tenim dos versions però per mi la millor és la catalana!!!!!!!!!!!

la lletra m'encanta!!!!!!!!!! una lletra que et convida a pensar amb algú especial!!!!!!!!

A mi particularment em convida a pensar amb el meu morcete!!!!!!!!!

Em recorda l'important que és tenir una persona especial a la teva vida!
algú que.........
et faci somriure ........
et faci sentir especial
i sobretot que les hores al seu costat siguin especials!!
simplement que et sentis feliç per tenir-lo al teu costat!!!!!!!!
T'estimo petitet!!!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaa

_______________________





____________________

Lletra:


Ja fa mesos que ho intento
Però només ha crescut el que sento
Sé que no tornaràs i encara t'espero

Provo mil maneres d'oblidar
Busco pels carrers de la ciutat
Busco entre les pedres i no trobo més

I no trobo més que cares que ensopeguen amb el teu record
Jo només demano un home que m'estimi però sense protestar
I que tingui el teu somriure, i també la teva boca i el teu nas
I que cada dia estigui al meu costat

No sé qué puc fer, no sé
Per molt que em diguin sé que mai t'oblidaré
No hi ha ningú com tu
No hi ha ningú com tu
Ningú que decideixi trencar-me la vida i s'emporti el meu somriure
No hi ha ningú com tu

Em sento sola i tan cansada de no deixar d'esperar una trucada
El sentiment que guardo mai no s'acaba
Potser serà millor buscar companyia, algú que vulgui arreglar-me la vida
Però reemplaçar-te sé que no és la sortida

No sé qué puc fer, no sé
Per molt que em diguin sé que mai t'oblidaré
No hi ha ningú com tu
No hi ha ningú com tu
Ningú que decideixi trencar-me la vida i s'emporti el meu somriure
No hi ha ningú com tu


vídeo versió en castellà

2 comentaris:

morcete ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhh,que boniccccc,jeje,jo tambe estic molt be amb tu i com ha mostra,et deixo aquest comentari,jeje amb molts mimitos i petonets.....mua mua mua mua timo molt!!!!!!!!!!!!!!!!

eva_yam ha dit...

jejejeje aquesta visita si que no l'esperava!!! jejejjeje

morcete entrant al bloquet i a sobre em deixa un comentari!! jejejeje

feliçççççççççç com un anísssssssssss

timooooooooooo petitet!!
ens veiem d'aquí no res!!
muaaaaaaaaaaaaa
muaaaaaaaaaaaaaaaa

m'ha fet molta ilu el teu comentari!!! ( i a sobre firmant amb el teu nom) :) :)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats