Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 9 de juny del 2011

Flix; Llibre de l'any 1.738 - curiositats -


Quina passada!!!

és de l'any 1.738!! em pensava que m'ho havia escrit malament però no!!!!!!!!!!

He buscat per internet i he trobat aquesta web que ho explica molt bé!!

http://www.rah.es/cartoArtes.htm

Un noi de Madrid té aquests llibres del seu avi i l'altre dia de casualitat una amiga meva els va veure; fullejant els llibres va trobar aquest i sobretot va trobar el nostre poble FLIX!!!!!!!!!

Quina gràcia veure l'explicació del nostre poble!!!!!!!!

Avui m'ha enviat aquestes fotikisssssssssssssss i no m'he pogut estar de posar-ho al bloquet!!!!!!!!!!




Segur que els visitants del bloc que sou de Flix i rodalies, us farà gràcia veure aquesta curiositat!!!!!!!

1 comentari:

Maria José ha dit...

Està molt bé, és interessant! "240 vecinos", "campiña deliciosa"...

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats