Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 17 d’abril del 2013

Dimarts 16.04.13 - De curset!!!!!!!

 Aquest dimarts vaig començar al curset de costura!!!!!

Fa segles que volia aprendre una mica de costura però no tenia mai temps!!!!!!!!

La meva mare en sap molt i ella em podria ensenyar perfectament però no té paciència en mi!!!!!! jejejeje

Així què quan vaig veure que AnnaTallers organitzava un curset vaig dir, aquest no me'l perdo!!!!

Així agafaré soltura i després la meva mare pot rematar d'ensenyar-me cosetes!!

Em va agradar!!!!!!!!!! Les dos profes es diuen Anna!!!!!!

El primer que farem és un "monedero" i anirem pujant de dificultat!!!

La 1ª foto és el què estic fent i la 2ª és tal i com quedarà!!


Està guaisssssssssss perquè si fas cosetes així et motiva molt més per aprendre!!!!!

Aquí teniu una fotiki de les profes i la Joa!!!!!!

Vaig disfrutar ja què m'esperava fer-ho una mica més malament!! jejejejeje





Ara fins la setmana vinent!!!!!!!!



Aqui teniu l'Anna concentrada posant la part final del monedero.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats