Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dissabte, 13 d’abril del 2013

"madalenes" fetes x mi!!!!!!!!

 Fa uns quants dies vaig fer un coc de pom i va estar molt bó!!!!

Morcete em va dir i perquè no fas madalenes????????? segur que et sortiran molt bones i així podré menjar postres caseros!! jejeje







Així què, vaig dir perquè no!!!!!!!



Li vaig demanar la recepta a la meva mare i em vaig posar a fer-les!!!!!!!

Em van sortir totes aquestes de la fotiki!!!!! unes quantes li vaig posar una mica de xocolata però molt poquet!!!!

Van quedar molt bones i la veritat és què no em va costar gaire fer-ho!!!!!!

Val la pena!!!!!!!!!!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats