Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 22 d’abril del 2013

Les meves Segones "madalenes"



Aquest dissabte vaig tornar a fer madalenes!!!!!!! Aquest cop vaig afegir el consell de morcete!! vaig posar xocolata!!!!!!!!









Vaig fer la recepta de la mami i quan vaig tindre feta la massa, vaig afegir el xocolata a trossets petits per tal de què quedés ben repartit per les madalenes.

El resultat final, molt bó!!!!!!!  Tant estèticament com de gust!!!!!!







En va fer gràcia provar de fer-ne de petitetes i va quedar molt bé!!






SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats