Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 17 d’abril del 2013

La Noa i l'Ottis!! Divendres 12.04.13

 Divendres passat estava per Flix i vaig poder veure a l'Ottis!!

Feia molts dies que no el veia i em feia gràcia que es coneguessin amb la Noa!!!!!

Està fet un trasto!!!!!! jejejeje

Quan va veure la Noa no vegis, no parava de córrer darrera d'ella i l'altra s'amagava ja què veia una energia molt alta i no li agradava.



 La Noa estava neguitosa per aq energia i l'Ottis estava encantat de la vida de poder jugar!!!!

Així que els seus amos em van donar permís i me'ls vaig prendre els dos a la muntanya!!







Va ser tot un repte per mi perquè no sabia com es comportarien però va sortir tot, tal i com m'esperava!!!


A la Noa solament arribar, la vaig deixar lliure i a l'Ottis li vaig posar la corretja flexible de la Noa ja què volia veure com reaccionava al camp.






Així que quan vaig veure un terreny idoni per poder soltar-lo així ho vaig fer.

Al confiar plenament amb la Noa, ho podia fer ja què sabia que ella el marcaria en tot moment tal i com s'havia de comportar.






La Noa va canviar totalment el seu comportament a la muntanya ja què allí va començar a jugar amb ell (cosa que a casa no volia saber res d'ell)

Van fer unes quantes carreres però amb la calor que feia ben aviat es van posar a l'ombra!!! jejejej







Que guapets!!!!!!!!!!!!!! és maquíssim observar com juguen i veure'ls en plena llibertat.




Va valdre la pena portar-los a la muntanya i veure'ls jugar !!!!







SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats