Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 21 d’abril del 2008

DUC!! Un nou poltre a Flix!!

L'altre dia vaig entrar al bloc dels meus amics i em vaig assabentar que el el passat dimarts
va néixer un poltre a la Reserva Natural de Sebes (Flix).

El nom l'han triat ells, bé els alumnes de P-5!! El nom que va sortir elegit és DUC!! un nom maquíssim!!

Avui he vist la foto a la web de Sebes!! És maquíssim!! a veure quan hi vaig a veure'l.!!
Aquí deixo la seva foto!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats