Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 23 d’abril del 2008

Sant Jordi 2.008!! El dia dels enamorats!! muaaa


Avui és Sant Jordi!! El dia dels enamorats!!
I com no, avui li he de dedicar un post amb aquest dia tant especial.

He estat buscant per la meva web preferida poesies per aquest dia tant assenyalat i en posaré varies ja que totes tenen el seu encant.
Així que avui aprofitaré per ser molt meloseta al meu bloc ja que el dia s'ho val!! Jejejeje
(els visitants que NO siguin romàntics no fa falta que llegeixin aquest post!! jejeje)

Aquest pot li dedico al meu pendonet!!
Ja que n'estic molt enamorada!! Aquest any és el tercer Sant Jordi que compartim!!

En realitat no necessito tenir un dia especial per dir-te el que sento ja que tots els dies son especials al teu costat!!
T'estimo moltíssim petitet!!
Espero tenir-te al meu costat durant molts anys ja que no m'imagino la vida sense tu!
Muaaaaaaaaaaaa muaaaaaaaaaaaaaaaaa

___________________________________
Un cop més et penso (Un relat de tramuntana )

Avui m’he despertat pensant
que no res podria treure’m
el sabor a recent pintat
del teu tacte.

Estimo cada moment
que enllaces amb els teus passos,
estimo cada batec del meu cor
quan et pensa.

I avui no voldria estar en cap altre lloc.
Quan no hi ets,
el teu record m’abraça
com a miratge sobre mi.

Aquest miratge es fa cada cop més real,
i quasi puc tocar-te,
però desapareixes entre la foscor
de la cambra...

Un cop més et penso,
un cop més et desitjo i desitjo,
que segueixis avui amb mi.
____________________________
Instants (Un relat de Anònim)

El teu rostre es dibuixa a la meva ment
i la teva veu ressona al meu cap,
i per molt que ho intenti
no hi ha instant que no et tingui present.

Si trobés un instant,
si existissin les paraules
per poder explicar
tot el que representes per mi.

Com explicar-te
que cada instant al teu costat
és com abrigar-se
en càlid llençol de felicitat?
Com explicar-te
que cada segon lluny teu
és com estar sota una tempesta
de soledat, d'angoixa...
una tempesta que em buida l'ànima.
_______________________________
T'estimo (Un relat de kispar fidu )

Et faria un dolç petó,
deixant que els meus llavis
quedessin recolzats per uns instants
damunt la teva galta.

Miraria infinitament els teus ulls
per perdre’m en la seva dolçor
i descobrir el teu encantador somriure.

Fixaria les teves mans a les meves
per sentir constantment la teva escalfor
i el teu contacte.

Acostaria l’orella als teus llavis
per rebre tota la màgia de les teves paraules.

Em quedaria arraulida al teu costat
per sentir-te propera a mi.

Et cobriria amb els braços,
envoltant-te com un suau llençol
per cuidar-te i protegir-te.

Acaronaria el teu rostre
per deixar sentir a les meves mans
i per dir-te que sóc allà.

Passejaria els meus dits pels teus foscos cabells,
per perdre’m en la teva tendresa.

T’agafaria de la mà,
per no deixar-la mai més
i sentir-te sempre al meu costat.

T’estimaria sempre
per dir-te t’estimo a cau d’orella.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gracietessssssssssss mua muaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Son unes poesiesssss molt boniques i reflexen exactament el que sents i sento per tu!!!!!!!!!!!!

Avui et regalare la rosa de Sant Jordi........una flor tan bonica com tu........... i amb unes espines que poden fer mal..........com mal em fan totes les hores........que estic sense tu.

Un petonaçççççççççç molt grant,jo tambe t'estimo molt i desitjo pasar la resta de la meva vida al teu costat.......feliç Sant Jordi!!!!!!

Alex(morcete)

enric ha dit...

Jope...............no se si dir algo o no perquè no va per mi tot això, però si dir que els poemes són preciosos i també el ram de roses, però encara ho és molt més l'amor que us teniu.
Moltes felicitats i que sigui per sempre!!
Una abraçada als dos!!

Anònim ha dit...

ostres! quina gràcia! no ho havia vist! i...cercant pel google... goita tu!

jejeje ;) suposo que ets d'RC! oi?
ara investigaré... jeje

un petó,
kispar

eva_yam ha dit...

eissssssss kispar!!
gracietes per entrar al meu bloc! m'ha fet molta ilu!!
em sonava el teu nick i no sabia perquè!! i clar q sips!! ets un dels meus autors preferits al RC!!

M'agrada molt com escrius i pel dia dels enamorats vaig elegir la teva poesia ja que em va encantar!!

Un petonàssssssssss ben gran i segueix escribint!!

Fins aviat!
Eva_yam!!

PD.: al RC estic solament com a lectora!

ahhh i si algú té ganes de llegir més relats d'ell, el seu nick és kispar fidu!!

Unknown ha dit...

aps... per cert! pensava que ho havia dit!
ara que he tornat a venir a parar aquí:

sóc ELLA, LA, no UN!

kispar fidu sona masculí, ja ho sé,

però sóc Gemma ;)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats