Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 15 d’abril del 2008

Un anunci molt tendre!! 16.04.08

Aquesta propaganda fa temps que la buscava i no la vaig trobar al seu dia!! avui sense buscar-la l'he ha sortit!!! Al seu dia quan la vaig veure per primer cop em va emocionar, apart la cançó que van triar és maquíssima!! em sembla que la van treure per la marató de tv3!!!

Com que la lletra és maquíssima, l'he buscat per deixar-la aquí!!

********TENS UN AMIC********

Si et sent trist i emboirat
i necessites una ma
si les coses
les coses no et roden bé

Tanca els ulls i pensa en mi
que prest jo seré aquí
com un raig de llum
dins la teva foscor

Digues baix el meu nom
i on sa vulgui que estigui vindré
de seguida
a fer-te costat

Primavera, estiu o tardor
tot el que has de fer és dir-ho
i vindré de cop saps cert
que tens un amic

Si la boira te’n revolta
i els núvols tapen el cel
si un vent fred del nord
sembla gelar-te el cor

Tanca els ulls i pensa en mi
que prest jo seré aquí
tocant la porta
a punt d’entrar

Digues baix el meu nom
i on sa vulgui que estigui vindré
de seguida
a fer-te costat

Primavera, estiu o tardor
tot el que has de fer és dir-ho
i vindré de cop saps cert
és esperançador saber que tens amics

La gent pot ser indiferent
quan sofreixes t’ignoren
no perdis mai el coratge
no et desanimis

Digues baix el meu nom
i on sa vulgui que estigui vindré
de seguida
a fer-te costat

Primavera, estiu o tardor
tot el que has de fer és dir-ho
i vindré de cop saps cert
que tens un amic

Tens un amic
tens un amic
tens un amic
en mi tens un amic


Gossos. (Adaptació de you´ve got a friend en motiu del disc de La Marató 2006)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats