Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 2 de març del 2009

Dilluns 02.03.09; 2n. motiu!!!!!!

Com estava dient abans el segon motiu és perquè ens ha deixat el Pepe Rubianes!!
Ahir 1 de març és va morir; tenia un cancer de pulmó!! Al mes d'abril de l'any passat va deixar els escenaris ja què li van diagnosticar aq malaltia!!

Avui mentre venia amb el cotxe, he sentit la notícia! m'he quedat paradíssima!! em sap molt de greu ja que era el meu humorista preferit!!
de fet m'he quedat amb les ganes de veure'l amb directe! sempre ho deia que em feia ilusió anar a veure alguna de les seves obres!!
no resssssssssssssssss, avui estàs i demà ja no!!
ja ho diuen, has de viure el moment!! no pensis amb el demà perquè si no deixes de viure l'avui!!!

Un petonàsssssssssssssss ben gran per ell i per la seva family!!

P.D.: buscant vídeos per internet he trobat aquest!! és una actuació inesperada que va fer després de retirar-se per culpa de la malaltia!! El 19 de maig del 2008 a la gala "Guanyat el cel amb el Pare Manel'2008" al Teatre Tivoli de Barcelona.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats