Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 3 de març del 2009

Unes fotos molt bones!!

Ahir la meva amiga Mª Jose em va donar una bona alegria! quan vaig entrar al facebook vaig veure que va posar fotikisssssssss! i vaja quines fotikis!! fotos del nostre viatge de 8è d'EGB!! que fort! vaja caretos tots!!!!!!!!!

També va posar una foto on sortim les dos! vaja carones!! és molt maca la foto!! el que em va fer més gràcia era que no me'n recordava de la fotoki i molt menys del lloc on la vam fer!!

És un lloc conegut per molta gent!! algú em sabria dir quin lloc és ?? una pista; la foto està feta amb algun lloc de flix ! molt conegut! jejejejej
apa aquí deixo la fotiki!!


Un petonàsssssssssssssss bloc

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats