Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 2 de març del 2009

Dilluns 02.03.09!! Un dia trist!!

Avui és un dia trist! per dos motius!!!!!!!!!

El primer és perquè avui és dia 2 de març i avui era l'aniversari del meu pare!!!!!! és una data que no s'oblida ja què sempre el tinc a la ment! Son dates que et fan vindre moltíssims records i penses que faries si encara el tinguessis aquí amb tu!! Seria un dia alegre ja què tindries una coseta per celebrar!! encara que el meu pare no era gaire de celebrar el seu cumple ja què no li donava molta importància amb aquest fet! però interiorment li encantava que estiguessim per ell!!!!! era molt expressiu ja què amb la seva carona t'ho deia tot!! sabies en tot moment com estava; apart sempre tenia aquella mirada de tendresa cap a tu!!!!!!!!!


Enyoro aquella mirada de tendresa i aquells petons que em feia!! quan menys t'ho esperaves venia cap a tu i et donava un petó a la front i et deia "saps que t'estimo molt, no??" era molt carinyós amb mi i naturalment amb tota la family!!


Apart també m'encantava observar-lo quan mirava a la meva mare! la mirava amb aquella tendresa i aquella brillantor als ulls i sempre pensava interiorment "espero que algun dia trobi amb algú que em miri així" perquè per molt que haguessin passat els anys veies que l'amor entre ells seguia allí!! i això no ho veus a tothom!!


No sé, solament sé que l'enyoro moltíssim! encara que no ho digui i que no ho demostri, al meu interior sempre està i no hi ha dia que no el recordi!!


Apart a mi m'encanta parlar d'ell!! sobretot amb la meva mare! ja què és una manera de sentir-lo més aprop teu!!!!!!!!!!!


bé, que hi farem!! si des d'algun lloc m'estàs llegint, solament dir-te "felicitats papa!!! t'anyoro moltíssim!!!!!!!"

Un petonàssssssssssssssssss bloc

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats