Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 24 de març del 2009

Infidels! La nova sèrie de Tv3!!!

Ahir vaig veure per la tele que el primer capítol de la nova sèrie d'infidels el podríem veure per avançat avui dimarts!!!!! això si, per internet!!

Per curiositat ho he buscat i és veritat!!!!!!! a la web de tv3 el podem trobar!!

Així que ja ho sabeu!!!!!!!!! si teniu curiositat per saber com serà aquesta sèrie ja la podeu veure!!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo la vaig veura ahir...la veritat un dramón i de molt mal gust, per cert. Una amb un tumor, l'altre te avortaments, l'altre es mig tonteta,,,,, pitjor que els culebrons sud americans.... no la tornaré a veura, malgrat el repartiment d'actors i actrius es suprem .....

eva_yam ha dit...

Holess Ang!! gracietes per escriure al meu bloc!! m'ha fet molta ilu!!

ahir també ho vaig veure i tens tota la raó! un dramon!!!!! em pensava que seria més divertida! amb temes més relacionats amb el títol de la sèrie! però de moment tot son malalties i rollos!!

com diu la meva parella, és tipo ventdelplà però canviant el tema! jeejejje

un petonàsssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats