Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 10 de març del 2009

Exposició de Vestits de Bateig (Associació de Dones de Flix)

La setmana passada l'Associació de Dones de Flix va fer una exposició de vestits de bateig per tal de fer més activitats a les jornades culturals!! Ho van fer a la sala d'exposicions de Ca Don Ventura.


Divendres vaig anar per segon cop a veure els vestits ja què em feia gràcia fer 4 fotikis per posar-les al bloc! El motiu era perquè la meva mare també va col.laborar a l'exposició ja què va portar el meu vestidet de bateig!!
Em van batejar quan tenia un meset!! així que el meu vestit en comparació amb la resta era molt petit! amb aquella època és batejava molt aviat als nens!


El que em va fer més gràcia era que als nens també els hi posaven vestits de nena!!!!! jejeje em va impactar una mica ja que no ho sabia!! També vaig trobar molts vestits originals! vestits que es passaven de mares a fills! fins i tot n'havia un de l'any 1.922!! una passada!

Ahhhhhhhhhhh i també van fer un concurs de truites! La veritat és que feien molt bona pinta!!!!! n'havia de molt originals!


Aquí deixo les fotikis que vaig fer!!
Un petonàssssssssssss bloc!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats