Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 20 d’agost del 2009

Festes Majors de Riba-roja d'Ebre!!

Diuen que "qui busca, troba" i així he fet!!!

Em feia gràcia publicar un article del meu segon poble (el poble del meu pare) i he pogut trobar informació sobre el que volia posar!!!



He mirat a la web de Figolandia i l'he vist!! el programa de festes majors!! com cada any les festes son del dia 23 al dia 28!!! (els sants fan de cap i cua) però aquests últims anys afegeixen dies de festa ja què son molt fiesteros!!!!!!!!!!!! per tant aquest any fins el dia 29 podrem gaudir de les festes!!!!!!!



Ahhhhhhhhhhhhhh i sobretot m'agradaria destacar el concert que fan el dissabte 29!!!!!!!!! segons em va comentar la meva padrina, venen el grup que fa versions de U2!!!!!!!!! fa dos anys van vindre a les festes majors de Flix (a la plaça del mercat) i van ser una passada!!!!!!!!!!!! em van agradar moltíssim ja què ho van fer de conya!!! val la pena anar-hi!!!!!!!!!



Un petonàssssssssssssssssssssssss bloc!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats