Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 20 d’agost del 2009

Males notícies!! :(

Sembla que aquesta imatge ha passat a ser història!! ahir començaven les males notícies pels treballadors d'Ercros!!!

Sembla que hagin dit "us deixarem passar les festes majors en pau per a què les disfruteu i després us la fotrem"

Han començat a trucar als treballadors per tal de convocar-los, un per un, a una reunió amb la direcció de la empresa o amb el departament de personal (no ho sé del cert) per tal de donar-los la notícia!!

Fa respecte tot això ja què hi ha moltíssima gent que es veurà afectada i amb molts d'aquests, tots tenim alguna relació en concret!! moltes famílies es veuran afectades!! tant se val si et diuen un "despido" directe o temporal, el fet és el mateix ja què te'n vas al carrer i no saps quin futur t'espera!!!!!!!!

uffffffff no vull pensar que passarà a partir d'ara!! des d'ahir que tinc un nus a l'estomac pensant si em tocarà d'aprop tot això, ja què com molta gent, tinc família treballant amb aquesta fàbrica!!

Bé, ahir per la nit vaig buscar les notícies sobre aquest tema per internet i no vaig trobar res!! quan tingui alguna cosa important ja ho posaré!!!!!!!

Ara solament em queda donar ànims a tots els afectats i esperar les notícies definitives!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats