Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 25 d’agost del 2009

Un altre dia trist!!

Diuen que amb aquesta vida estem de passada i tenen raó!! Avui estàs i demà no saps que et passarà!!

Segons he pogut llegir al Flixbook, avui ens ha deixat una veïna de Flix!! La Montse!! Ni tant sols sabíem que estava malalta!!! És una notícia que no t'arribes a creure!! Ahir per la nit, la meva mare m'ho deia "La Montse està molt greu" i avui llegeixo això!!

És tant injust!! Perquè passen aquestes coses?? Perquè la mort arriba així?? Tant de sobte i sense avisar???

A la Montse no la coneixia gaire, bé de l'institut! era un membre actiu del nostre poble! Actualment estava de Regidora de l'Ajuntament i una gran lluitadora ja què amb el tema dels acomiadament de fàbrica va donar tot els seu suport als afectats i va intentar ajudar amb tot el que va poder.

Ara mateix pel meu cap em passen moltes preguntes i totes tristes perquè no crec que hi hagi gaires respostes positives.

La vida ens pot canviar en cinc segons, amb una trucada, amb una visita al metge, amb una caminata, amb un viatge, sentats a casa i aquesta sempre passa molt ràpidament!! Avui estic bé i demà estic enfonsada!! Com reacciones davant la vida?? Davant d'aquestes injustícies!!! Veure com es van morint i veure com vas reaccionant davant de cada mort!!

Un dia la meva mare em va fer una reflexió molt bona; la vida és molt injusta i per desgràcia al llarg de la teva vida aniràs vivint molts moments i aniràs veient com el teu voltant, sense voler, anirà canviant (i tu també) i aniràs perdent molta gent que estimes!!!! És dur però aquesta és la realitat!! I aquesta no sabem si durarà molt o poc! Perquè diuen que el nostre destí està marcat però no sé fins quin punt!!

No sé, crec que ens preocupem massa per coses que no tenen importància, els treballs, la hipoteca, el futur, el que farem d'aquí uns mesos! Però de vegades ens oblidem de viure el present!!!! Perquè aquest present sempre pot canviar d'un dia per un altre i et pots quedar sense futur!!!!!

Abans no hi pensava gaire amb la mort ni feia gaires reflexions sobre aquesta però desgraciadament des de què em falta el meu pare sempre em venen moltes reflexions internes!! Reflexions sense resposta i silencioses perquè no vull donar-li importància ja què no serveixen per res!!!

Sempre et ve aquella por del canvi involuntari de la vida però tampoc pots viure amb aquell neguit!! Simplement has de viure i gaudir de la teva gent!!!!!!!! Com li deia l'altre dia amb una amiga meva "s'ha de viure els petits detalls de la vida" i sobretot la frase que m'acompanya sempre és "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"

Des d'aquí donar el condol a la seva família i una abraçada ben forta!!
Montse descansa en pau!!!!



1 comentari:

enric ha dit...

Realment la vida és injusta, molt injusta. Jo tampoc tenia una gran relació amb la Montse, però en els ultims fets dels acomiadaments d'Ercros i d'inquide, vaig poder comprovar que era una persona que s'impicava i molt en tot allò que afectava al seu poble. Nosaltres, sempre la hem tingut al nostre costat en totes les accions que hem fet. Sempre ha trobat un espai per venir a fer-nos costat i donar-nos el seu suport.Sé que va moure tots els fils que estaven al seu abast per intentar sol·lucionar el nostre problema.Vaig tenir l'honor de poder donar-te les gràcies personalment, però avui vull fer-ho públicament : GRÀCIES MONTSE! Des d'aqui vull aprofitar per donar el meu condol a tota la seva família.
Et trobarem a faltar Montse!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats