Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 25 d’agost del 2009

Pluja de negativitat a Flix!! ànimss a t@ts!!

L'ambient està carregat de negativitat, de mal ambient!! no m'agrada i em treu l'energia positiva que tinc!!!!!! Ahir volia escriure però tot era massa negatiu i no tenia ganes!! avui després de llegir l'article del tato, m'he decidit a escriure!!

Divendres, després de dos dies de males notícies em vaig quedar apagada, negativa!! com si m'haguessin tret l'energia i solament em venien pensaments negatius!! Tot el que em passava per la ment era negatiu i fins i tot tenia ganes de cridar.

NO se si us passa a vosaltres però quan el teu voltant està carregat de negativitat al final es com si et prenguessin la teva energia positiva!!

Aquests dies solament es parlava de la "LLISTA", de la gent que havien cridat els de direcció i els que estaven pendents!! Tampoc et podies creure gaire cosa ja què la gent parla i parla, i molts d'ells simplement diuen el que han sentit i ni tant sols és cert; però tot i així et fas la teva pel·lícula.

Des de el mes de maig sabíem que passaria això però molta gent tenia l'esperança que amb ells no els hi toqués.
Aquests dies hem pogut veure tota classe de cares expressives: gent decepcionada, gent realista, gent trista, gent desesperada i fins i tot gent contenta de què no els hi toqui amb ells.

A mi particularment no em toca aquesta lluita ja què no hi treballo amb aquesta empresa però tinc molts coneguts, familiars i vulguis que no, he seguit de ben a prop la seva lluita per tal de què no arribés aquest dia.

Finalment ha arribat el dia i a final de mes, molta gent acabarà la seva jornada de treball definitivament o temporalment amb aquesta fàbrica; queden molts dubtes del què passarà i si les coses seguiran tal i com han pactat però la por de pensar que pot ser el camí s'està acabant està aquí!!!!!

Ahir vaig llegir un article
al bloc del meu germà on explicava com havia anat tot i naturalment també parlava del seu cas, desgraciadament també li ha tocat!!!

Si si, ell es molt realista i interiorment s'ho esperava que li tocaria però jo si sóc sincera no m'ho esperava!!!! No m'ho acabo de creure!!

Aquests mesos, amb la gent que parlava tothom em deia el mateix, la frase típica de la gent era "tu tranquil·la!! al teu germà no li tocarà!! Ell està al comitè i aquests son "intocables"!!!"

No se quants cops he sentit aquesta frase i ara mateix la meva pregunta és: com pot ser que amb ell també li ha tocat????????? No era intocable??? No ho entenc!!

Pel que he vist l'empresa no ha tingut en conte tot això i no sé si es correcte i legal; l'únic que se, és què no m'ho esperava!!

Des d'aquí vull donar ànims a tots els afectats d'aquesta situació i simplement ens queda esperar que aquesta situació pugui ajudar a crear un futur més positiu al poble de Flix però que ara mateix no crec que hi hagi molts ànims per pensar amb tot això.
Deixo un enllaç a l'article del meu germà, ell explica amb detall la situació d'aquests dies!!


Un petonàssssssss bloc





1 comentari:

enric ha dit...

Hola Eva!
molt bon article. Tens molta raò en que l'ambient esta molt carregat. Tots sabíem que hi haurien acomiadaments i suspensions però molts no es creien que els hi podia tocar. I ara que ja sabem qui esta afectat directament, doncs com molt be has dit l'ambient és carrega de negativitat. I no n'hi ha per a menys!. Però hem de mirar endavant i seguir caminant. Sabem que això ha estat un pedaç i que de ben segur que aviat si la cosa no canvia, ens hi tornarem a trobar, pel que hem de seguir lluitant per a que no passi. Però no amb negativitat sino en positiu, ja que la boira no et deixa veure el camí.
Una abraçada!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats