Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 28 d’agost del 2009

publicitat original!!

Bé, la veritat és que no estic gens inspirada aquesta setmana!! amb tantes males notícies, tristesa i negativitat que es respira per l'ambient tinc poques coses a dir!!
Fa dies que quan veig aquests anuncis em deia "els buscaré i els posaré al meu bloc" ja què et fan somriure i fins i tot et fan fer una bona rialla.
Per donar uan mica d'alegria al meu bloquet, els posaré!!!!!!!
Un petonàsssssssssssssssss petitet!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats