Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 19 d’octubre del 2009

4 anys navegant sense tu!!

Sembla mentida!! Però si, 4 anyets!!!!! Encara que quan hi penses no tens aquesta sensació de tant de temps!!!!!

Diuen que el temps cura el dolor i el mateix temps fa que les coses les vegis diferent!!

Naturalment tenen raó però més aviat crec que el temps t'ajuda a suportar-ho millor i et fa que els records siguin positius i no pas negatius!!

Un dia com aquest no l'oblida ningú!! Fins i tot et recordes l'hora i el què feies aquell moment!! Per mi i per la meva família, el dia 19 d'octubre del 2.005 a les 21.30 va ser un dia tràgic!! Un dia què t'agradaria oblidar però les imatges no s'obliden ni les sensacions d'impotència que vas viure no s'esborren!!

La nostra ment és una gran aliada, quan ella vol!! Si una cosa he aprés que el poder està dins teu!! Si et vols enfonsar, tu pots!! Si vols aixecar-te, tu pots!!!!!! Tot depèn de tu!!!!!!!

Cada persona viu la mort a la seva manera, uns més obertament i altres es tanquen en banda però tot és respectable.

Bé, el tema de la mort és molt ampli i tampoc vull parlar-ne però no m'aporta res positiu.

Avui ja fa 4 anyets que no el tinc al meu costat i sembla que fos ahir que em digues "bona nit reina"!!! és trist viure sense la seva companyia, sense el seu carinyo però sempre el sento al meu costat.
T'estimo papa!!
Sempre estàs present a les meves converses internes, als meus records, en les meves preocupacions, en els meus somnis, al meu dietari!!!!!! Sempre tinc un lloc per tu perquè per mi ets el meu angelet que em guia i es preocupa per mi.

Un petonàsss ben gran i una abraçada ben gran d'aquestes teves!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats