Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 15 d’octubre del 2009

Una foto original!! molt Flixanca!!!

Després de fer una volteta pels blocs flixancos m'han fet una mica d'enveja de veure fotos antigues i m'he dit "vaig a posar-ne una"!!!!!!!


Aquesta foto em va agradar molt ja què de fons es veu el castell de Flix i naturalment surt el meu pare!!! és el del barret de l'esquerra (per si no ho saps)
és molt original i divertida!!!!! m'encanta veure-la!!!!!!

Segons em va explicar la meva mare, aquest dia anaven a caçar!!!!! era típic d'aquell temps!! el que no se, és l'edat que tenia el meu pare quan es van fer aq foto!!!!!!


Bé, aquí la deixo!!!!!!

3 comentaris:

enric ha dit...

Quina foto més autentica!! no l'havia vist mai i m'ha fet molta gràcia veure-la.
Evidentment, la còpio!!!!
Una abraçada!!

Maria José ha dit...

Jo tampoc l'havia vist i m'ha agradat molt! Evidentment, també la copio.

eva_yam ha dit...

jajajja així m'agrada!!!!!!
ja us passaré el rebut !!
petonetsssssssss als meus germanets!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats