Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 27 d’octubre del 2009

Accident al pont de Flix! 26.10.09

Ahir va ser un dia trist per la població de Flix!!!!
A les 16.30 em trucaven per comentar-me que un camió formigonera havia tingut un accident al pont i que no se sabia el motiu però havia caigut al riu!!

Em vaig quedar glaçada!!!!!! que fort!!
Com què estava treballant vaig mirar per google si per casualitat alguna persona o algun diari hagués donat la notícia per internet i vaja quina sorpresa em vaig trobar què el nostre amic blocaire Jesus ja ens donava notícies sobre el trist accident!!
A les 18:00 vaig anar caminant cap al poble i em vaig aturar al pont per veure com havia estat l'accident!! em vaig quedar sorpresa de la gentada que hi havia de flix observant el que havia passat!! estaven els urbanos, mossos, bombers, membres de les unitats subaquàtiques dels dos cossos que van participar en el rastreig de la zona i van rescatar el cos sense vida del xofer, que havia quedat atrapat dins la cabina del camió.
Quan vaig arribar feia 5 minuts que havien tret al conductor del camió mort!! 2 hores després de l'accident!! que fort!! ara falta saber els motius de l'accident!! ahir tothom deia una versió diferent dels fets, per tant no ens podem creure res!!
Aquesta foto és de la Olga!! ahir a la nit van anar a veure com treien el camió de formigó!!! impressionant la imatge!! Eren les 10.30 de la nit quan tallaven la carretera per poder fer treure el camió del riu!!

Avui llegint els articles de diversos diaris he vist que la víctima mortal era un veí de Deltebre de 50 anys.
Que fort que passin aquestes coses!! vaja mort més forta!!!!!! no m'ho puc creure!! esperem que aquest senyor no hagués patit gaire!! que descansi en pau!!!!


1 comentari:

Enric ha dit...

Si... Jo men vaig enterar a l'auto, que a cada parada tots anavenet dient amb cara d'al·lucinats que havia caigut un camio al nostre riu. I pareixia mentida, tants anys que està el pon, i mai no havia caigut ningu. I esque tot passa en els moments en que menys t'ho esperes.

El conductor, aquet noi del Deltebre,esperem que no agues patit guarie tot i que va diguer patir ja que l'ofegament a l'aigua fa patir una mica... Però que amb pau descansi... I al final, a les 11:00 de la nit, dos gures es van ficar a banda i banda del lloc on havia caigut i el van treure del riu, era una formigonera, em pareix. Jo ho vaig anar a veure però com que s'anava fent tard, i encara no havien fet res, vam agafar i ens en vam anar a dormir.

Durant tota la tarda, desde l'institut vam estar sentint sirenes d'ambulancies, de cotxes de policies i de bomberos... Vam estar tota la tarda preguntantnos el que estaria passant.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats