Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 27 d’octubre del 2009

Panellets 2.009!!!!!!

Aquest any no podia passar per alt els panellets!! així que m'he posat al dia dels temes i avui toca parlar de panellets!!!!!!
Aquest any els hem fet la mami, l'alex (alias morcete) i mua!!!!!! i després va vindre la meva germana a donar-nos un cop de mà!!!!!!! faltaven els meus nebots ja què algun any han vingut a participar a fer les obres d'art! jejeje
Aquí amb aquesta foto poden contemplar el coret!!!! no podia faltar, un coret amb forma de cara!!!!!!!!! cada any quan ja portem uns quants panellets, em dedico a fer-ne uns quants més originals o diferents i sobretot els intento fer quan ningú m'està mirant ja què així ens fem unes quantes rialles!!!!!
Després vaig fer aquest panellet en forma de carona simpàtica! amb cabells, ulls, un nasset i un somriure!!!!!!! jejejej

Naturalment morcete no va voler ser menys i em va fer la competència amb aquest panellet! això si, aquest feia una cara de mala llet impressionant! jejejeje (encara riem ara quan el vam veure la meva mare i jo)
Així que per aquest any ja hem complert!!!!!!!
Hem passat una bona estona en família fent aquestes obres d'art que per cert, han quedat boníssims!!!!!!!!!!!!!
Bon profit bloquet!!!!!!!!!!











2 comentaris:

Enric ha dit...

FANT MOLT BONA PINTA AQUETS PANELLETS!!
Si si, i mira que és estrany eeh! Dons espero que m'en deixis probar uns quants. Ja et dire com estan...

enric ha dit...

Bonissims estan!!!!!! ja els he provat i com sempre, estan "de muerte".
Llàstima que haguéssim pogut vindre a fer-ne amb els nens!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats