Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 28 d’octubre del 2009

Gràcies per les visites!!

Ahir vaig fer el record del mes!! 129 visites!!!!!! i això que no estic al dia amb el tema bloc!! jejejeje (és nota el baixon d'aquest mes!! no es pot estar en tot!!!!)

però bé, avui mirant la web d'estadístiques he vist al buscador google, la gent no parava de posar "accident flix" "pont flix" "camió pont flix" etc..
La gent que no va poder veure-ho, ha pensat que per internet trobaria fotos i mes informació ! i així ha estat!!!!!!!!!! i naturalment jo no podia ser menys i vaig posar la notícia amb un bon titular per a què la gent entrés a llegir el meu article!!!
Pos eso!! que gracietes per la visita al meu bloc!!
un petonàsssssssssssss




2 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Pues yo creo que, en mi blog, nunca volveré a tener tantas visitas como en estos dos días.
Eso sí, seguiré escribiendo y buscando artículos para "los de siempre".
Saludos,
Jesús

eva_yam ha dit...

JEJEJEJ ja veuràs com si!! ara la gent ja ha descobert el teu bloc i sempre que hi ha notícies de flix la gent entra a mirar-ho!!!!

apart, pel facebook encara s'estant passat el teu bloc la gent! jejejeje

felicitatsss per les visites!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats