Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Felicitats Elissssssss!! 05.10.09

Felicitats Xatina!!!!!!!!!!!! 35anyets!!!!!!!! això si que ja és un bon número, la resta son tonteries!!!! jejejeje
Avui és el teu dia i espero que passis molt bon dia encara que sigui treballant!!!!!!!!!
Que puc dir de elissssssssssssssssss???
ummmmmmmm que és una persona molt especial a la meva vida!!!!!!!! una de les meves millors amigues!!!!!!!!!! sempre està allí quan la necessites!! apart et dona molta energia positiva!!!!!!!! quan em sento una mica apagada, sé que amb una trucada em passarà!!! (com diu la meva mare "quan parles amb elissssssssssss, sempre rius")
Pos eso!!!!!!!!!!!! que l'estimo moltíssim!!!!!!!!!!!!
Un petonàsssssssss bloc!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats