Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 14 de febrer del 2011

14 febrer; Sant Valentí

Avui és Sant Valentí, el dia dels enamorats per molta gent!!! per mi, el dia dels enamorats és el dia de sant jordi però tot el que sigui celebracions m'agrada i sobretot si es tracta d'amoreeee!!!
Així que avui vull dedicar-li aquest post al meu morcete!!! la persona més especial del meu món!!!!!!!
T'estimo petitet!!!!!!!!!!!!!!!!

_______________________________
Aquest poema és de l'any 2005 i el tenia arxivat perquè m'agrada molt!!!!!

El vaig treure de la web de relatencatalà i l'autora és reGinettA (21-12-2005)
__________________________________________

Regala'm roses!

Abandona la timidesa
i regala'm una rosa,
i un moment de tendresa
de la que portes dins.

Omple'm les orelles
de paraules dolces.
Dóna'm la mà
i no em soltis mai.

L'amor
es llegeix en els teus ulls,
la por i l'incertesa
en el teu caminar.

Deixa't portar
per les emocions,
per la meva veu.
I no et preocupis,
jo no et faré mal.

Fes-me riure
amb bestieses ilògiques
i fent cares extranyes.
Fem innocentades,
juguem amb les mans.

Riem-nos-en del món,
dels problemes,
i cridem ven fort
mentre correm plegats
cap a la felicitat.

Vull ser lliure amb tu.
Vull que em facis sentir
allò que mai he sentit.


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats