Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 15 de febrer del 2011

Reflexió d'avui!!! 15.02.11

Navegant pels blocs, he trobat aquest lema que m'ha agradat molt!!! és important pensar sempre en positiu i donar-nos forces nosaltres mateixos!!


Ser valent no significa no tenir por sinó enfrontar-se a ell.
No deixem que la por decideixi per nosaltres.
Hem de lluitar i afrontar totes les nostres dificultats amb il.lusió i optimisme.
I siguem realistes sense desanimar-nos.

2 comentaris:

enric ha dit...

M'agrada aquesta reflexió i evidentment es pot extrapolar a qualsevol moment de la vida. Recordava la ultima conversa sobre senderisme i en concret en passar per llocs una mica dificils. Jo també en tinc por o respecte, però m'hi enfronto i tinc la recompensa al final al veure on he fet cap.
Una abraçada!!

eva_yam ha dit...

hola tato!!! quan he llegit avui aquesta reflexió m'ha fet gràcia perquè m'ha recordat la conversa d'ahir!! de com ens hem d'afrontar a les nostres pors!!!!!!! jejejeje

està molt bé!!!
un petonàssssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats