Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 9 de febrer del 2011

Una poesia maquíssima!!! 09.02.11

Aquesta poesia la tenia guardada com un tresor i avui l'he buscat per regalar-la a una persona!!!!!!!! la trobo maquíssima i crec que és molt positiva per la gent que està passant per un mal moment d'amor!!

A mi m'encanta aquest trosset perquè fa molts anys em vaig sentir identificada:

Però una retirada vencedora,
Perdre amb el cap alt,
Amb orgull,
Que una pèrdua del cor
Serà un premi a la vida,
I un premi a la persona que s’esforçà.

Es important ser valent amb els teus sentiments!!!!!!!!!! i també reconec que és dur perquè costa donar el pas!!! però un cop has donat el pas, has de pensar positiu!!!!!!!!!!!!

Aquesta poesia la vaig trobar l'any 2004 a la web que sempre anomeno de "Relats en català"

______________________________________

Antic amor // Un relat de bdjer (17-04-2004)

Escric això dirigint-me a tu,
Antic amor,
Només per dir-te,
Que ho he aconseguit.

Que tantes llàgrimes,
Tantes nits en blanc,
Tants poemes,
Tantes converses a soles,
Em serviren per comprendre
Què és l’amor,
Què és estimar.

I ben t’asseguro que és bonic,
Però és dur,
És il•lusió,
És esperança...

És un bes imaginari,
Una flor perfumada,
Una tarda de pluja,
Una posta de sol...

Gràcies per fer-me sentir això,
Per parlar-me,
Per mirar-me,
Per donar-me forces per seguir endavant
En els moments més difícils.

Que vares ser la meva inspiració,
El meu anhel,
La meva desesperació,
El meu pensament...

Vares aportar molt en mi,
I fer-me pensar,
Si, molt vaig reflexionar...

I em donà conte que la vida,
És quelcom més que això,
És estimar i que t’estimin,
I si això no pot ser,
És millor abandonar.

Però una retirada vencedora,
Perdre amb el cap alt,
Amb orgull,
Que una pèrdua del cor
Serà un premi a la vida,
I un premi a la persona que s’esforçà.

Si el destí ens indicà camins diferents
Ho haurem de respectar,
Seguirem el que ens ha tocat,
I qui sap si en algun moment
Es tornaran a creuar...

I així m’acomiado,
Antic amor,
Amb aquestes paraules
I un suau petó.
Que sempre tindràs un lloc
En el fons del meu cor.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats