Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

diumenge, 27 de febrer del 2011

Impressionant

Una passada de reportatge!!! m'ha deixat sense parules!! quina relació més autèntica entre els animals i ell!! quina enveja!!! és el meu ídol!!



AVui he vist un altre reportatge d'aquest senyor i m'ha impressionat!! és una passada!!! m'he posat a buscar informació i he trobat:

Aquest noi és diu Kevin R
"La sorprendente relación de Kevin Richardson con leones y otros animales salvajes.
Kevin Richardson es un zoólogo de 34 años, que trabaja en el Parque de Leones de Johannesburgo, en Sudáfrica, donde ha logrado establecer un increíble vínculo de confianza con los grandes y temidos felinos."

Aquí teniu un altre reportatge que ens explica més cosetes del Kevin
http://www.youtube.com/watch?v=UhSKSALK12s

1 comentari:

enric ha dit...

M'he quedat ....de pedra!!!! quina passada. Sense paraules!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats