Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 9 de novembre del 2011

Amb la maleta cap a la protectora!! 09.11.11




Avui si tot va bé, anirem a fer una visita als nostres amics de la Protectora de Lleida!!!!!!!!!



Fa uns quants dies vaig fer una crida via bloc, e-mail i facebook per a què la gent s'animés a col.laborar amb la protectora.


Simplement es buscar cosetes per casa que no facis servir per casa, com per exemple mantes, tovalloles, paelles, olles, etc...!!!

Arriba l'hivern i els gossets qeu estant a la protectora passaran fred i necessiten la nostra ajuda. Bé, al que anava!!!!!!!!!!!!

De la crida que vaig fer (que era moltíssima gent) solament em van contestar 3 persones!!! és una mica trist però aquesta és la realitat!!!!!!!!

De les 3, dos han pogut col.laborar!!!!!!!!

Ja tinc el cotxe ple, bé, a rebentar!! jejejeje

Al final he pogut recollir moltes coses:

- Mantes 
- Coixins vells 
- Coixins de sofà 
- olles velles 
- olles velles però molt bones 
- més mantes 
- xampús
- "xuxes" pels gossets


I després, com què tenen molts cadellets i necessiten menjar, ahir morcete i mua vam anar a comprar pinso per a cadells i llaunes ja què això ho necessiten molt més.

Així que, si tot va bé............. aquesta tarda després de treballar, anirem a portar-ho a Lleida.




Des d'aquí vull donar les gràcies a les persones que han col.laborat:  

- La meva teta, Rosita i Mª Carme que m'han donat moltes coses.

- A la meva mare que també ha col.laborat.

- A la Meritxell, seguidora del bloc, que també ha volgut col.laborar.

I també al meu morcete que m'ajuda amb tot això perquè sinó em donés aquest suport segurament tot això es quedaria amb paraules i no passaria als fets.



3 comentaris:

Anònim ha dit...

més follar i menys gossos, què tot està ple de cagarrutes, hostia.

Anònim ha dit...

Quin comentari més autèntic! Un anònim que no s'atreveix a signar el seu escrit, quina mala educació que té la gent!
Tetaaaaaa! això embruta el teu bloc, no sé com el tens aquí!
Maria José

Anònim ha dit...

Felicitats per la feina que esteu fent!!!
La teta

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats