Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 7 de novembre del 2011

LILI s'ha perdut - Zona Juneda (Lleida)

Fa un parell de setmanes va entrar a la protectora de lleida!! és guapíssima i molt bona però això si, té una mica de por!!

Quan vaig veure l'article em vaig enamorar d'ella!! em va recordar a la Noa! és guapísisma!! uns amics van estar apunt d'adoptar-la ja què ràpidament els hi vaig fer 5 cèntims de la Lili!! al final no va poder ser!!


Ahir la van adoptar i va marxar cap a Juneda!! Tal i com he llegit al bloc de la protectora, després d'un passeig i quan era hora de baixar del cotxe la Lili es va escapar i va començar a correr!! no la troben i estant molt preocupats!!

Si ets d'aquesta zona ajuda'ls a trobar-la!!

s'ha perdut a Juneda, un poble al costat de lleida!!




 

3 comentaris:

Natxo Rovira ha dit...

Que hi hagi sort, Eva...

Anònim ha dit...

gràcies Natxo!!! a veure si hi ha sort!!
un petonàsss

Eva

Anònim ha dit...

Us comunico que a Lili la van trobar!1 el dimecres per la nit la va trobar una volunt`ria de la protectora!!!!!!!!!!

no estava molt lluny!! estava per la zona de l'estació de Juneda!!!!!!!!!!!

sort que molts cops surten bé les coses!

Eva_Yam

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats