Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 23 de novembre del 2011

Un petó ben gran per tu, Montse!! 22.11.11



Fa una estona he escrit un article pel moto club flix i ara escric aquest més personal.

Com tots sabeu ahir dimarts, 22.11.11 ens va deixar la nostra amiga flixanca Montse Estela; la dona del nostre amic Enric Guiu.

No fa falta presentacions per ella ja què era una flixanca molt coneguda per tots nosaltres. 

La vida es bastant injusta ja què ha marxat molt jove i encara li quedava moltes coses per viure.

Sempre quan pensem amb una persona ens venen imatges o moments viscuts amb ella i la veritat és què a mi em ve un moment molt especial.


A Montse sempre l'he tingut tractada ja què sempre per motius personals o professional sempre hem tingut contacte. Era una persona que admirava per la seva forma de ser, sempre sabia estar a l'alçada del moment i apart la trobava una persona carinyosa, sempre tenia una bona paraula o un bon somriure per donar-te. 
 
Quan feia poc que s'havia mort el meu pare, vaig tindre d'anar a veure-la per temes del meu pare; era aquella temporada que sempre estava correns pel carrer per a què la gent no em parés perquè estava molt sensible i no parava de plorar.  (tenia pànic de la gent perquè tothom em parava i em deia el mateix)

Aquell dia Montse em va sorprendre; la vaig anar a veure i abans d'entrar a les oficines, em deia a mi mateixa "eva sigues forta i no ploris" ja què el tema a tractar era serio i no anava a parlar de la meva vida. 

Em va sorprendre perquè solament arribar al seu despatx em va fer dos petons i em va dir la paraula clau, la que no havia de dir:
- com estàs eva?? 

amb aquell moment em vaig fer la dura i vaig dir "vaig fent" i no volia entrar a parlar més perquè sabia que acabaria plorant!! però el que no sabia es el que vindria a continuació:

Em va començar a parlar del meu pare i de lo molt que l'estimava com a persona ja què l'admirava molt; em va començar a parlar d'històries viscudes amb ell i em va fer sentir molt bé.

Em va sorprendre en molts sentits!!! no m'esperava la seva sensibilitat, el seu carinyo i sobretot el ser persona abans de ser professional!! aquell dia en poques paraules em va dir moltíssimes coses d'ella i em va demostrar perquè es feia estimar.



Avui tots estem de dol, el poble de Flix i el Moto club flix està de dol per aquesta gran pèrdua.

Descansa en pau Montse!!
Una fota abraçada a tota la família i un gran petó al cel.





S/ la web de l'ajuntament de Flix les dades del funeral son:
Dia: Dijous, 24 de novembre | Hora: 10:00 h. | Lloc: Església Parroquial
La capella ardent es troba al tanatori de Pellisa-La Ribera (Móra d'Ebre)


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats