Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 30 de novembre del 2011

Navegant pels blocs!! - un conte molt maco -



Ja fa temps que navego pel bloc de sophia i té molts articles interessants!! ahir vaig llegir aquest conte i em va encantar!! (aquest conte està per la xarxa en moltes versions, ella l'ha adaptat al català i ha fet la seva pròpia versió).





L’avi Cherokee

És un capvespre d’estiu, càlid i seré; l’avi s’està a l’ombra del porxo adormiscat, el seu nét arriba corrent i s’adreça al seu avi irat per la injustícia que li ha fet el seu amic. En sentir-lo, l’ancià cherokee li diu:

- T’explicaré una història. Jo també, de vegades, he sentit un gran odi cap els que ens ho han pres tot. Però l’odi et desgasta, i no fa ni senyal al teu enemic. És com prendre’t tu el verí i desitjar i esperar que, amb aquesta acció, el teu enemic mori. He lluitat amb aquests sentiments sovint.
 
I continuà:
 
- És com si hi haguès dos llops dins meu.
 
L’un és bo i viu en harmonia amb tots i amb tot al seu voltant. Lluita sols quan té el dret a fer-ho i en el camí correcte.
 
Però l’altre llop, és la ira en persona. Qualsevol cosa li provoca un esclat de mal geni. Lluita contra tot i contra tots, constantment, i sense raó. La ira i l’odi l’envaeixen, l’impedeixen enraonar i l’incapaciten per transformar res.
 
De vegades, és difícil viure amb aquests dos llops dins meu, tots dos tracten de dominar el meu esperit.
 
El nen mira fixament els ulls de l’avi i li pregunta:
 
- Quin llop guanyarà, avi?
 
L’avi somriu i, tranquil·lament, li diu:
 
- Aquell a qui jo alimenti.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats