Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 3 de novembre del 2011

La Noa ja s'ha fet GOSSA!! 03.11.11

jejeje quina gràcia!!!!!!!!!!


amb 7 mesos i 2 dies li ha vingut la regla!! com nosaltres diríem ja s'ha fet dona i amb el seu cas, ja s'ha fet GOSSA!!!!!!!!




Encara no l'he vist però m'ha trucat la meva mare i m'ho ha dit!! quina gràcia!!


no tinc ni idea de com anirà tot això ja què sempre he tingut gossets i això de la regla i les gosses no tinc experiència! jejeje


ja us aniré explicant!!


Segons ens va explicar la nostra veterinària a les gossetes el primer cop que els hi ve la regla és a partir dels 6 mesos!! depen de cada gosseta!! algunes més aviat i altres més tard! a la nostra li ha vingut als 7 mesets!!!!!!!


L'únic que hem notat diferent és que fa 4 o 5 dies la seva vulva estava més gran!! (ja ens ho va dir Isabel)  i també una altra cosa curiosa que li hem notat és què els pitets eren inexistents i des de fa 4 dies se li noten! jejeje (son molt petitets però quan li passes la mà li notes)


Ara a veure si taquen molt o què!! no en tinc ni idea !jejeje

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats