Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 18 de setembre del 2012

18.09.12 - 2 anyets de casats!!!!!!!!!


Avui és dia 18.09.12!!!!!!!!! i com no, és un dia especial per mi!!!!!!!

Ja fa 2 anyets que ens vam casar!!!!!!!! sembla mentida com passa el temps!!!!!!!! jejeje

Son molts els records que tinc d'aquest dia i de tots els preparatius de la boda!!!!!!

Vaig disfrutar el meu dia a dia preparant tota la festa!!!!!!! I com no, ho vam fer els dos junts!!






L'Alex sabia que aquesta experiència era molt maca de viure però jo no m'ho pensava que ho seria tant.

Solament puc dir, que vaig disfrutar moltíssim en tots els petits detalls i com no, amb els grans!!  un dia per recordar tota la vida!!!!!

I després de 2 anyets puc dir que segueixo sent tant feliç com sempre al costat del meu morcete!!!!!!

Felicitats petitet!!!!!!

T'estimo moltíssim i per mi el millor regalet ets tu!!!!!!!!
Tenir-te al meu costat cada dia em fa ser la persona més feliç del món!!!!!!!

Com et vaig dir fa molt de temps, ets la meva llum, la meva alegria!!!



Espero i desitjo poder compartir amb tu aquesta felicitat durant molts anys !! 

T'estimooooooo muaaaaaaaaa!!!






1 comentari:

Anònim ha dit...

que boniques les fotos,esteu wapiisms! i encara no e vist les fotoss jaja:)....adivina qui soc?? la...

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats