Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 25 de setembre del 2012

Una història d'amor maquíssima!!

Ahir, gràcies a la Cinta vaig mirar aquest vídeo!!!!!! em vaig emocionar com una tonta!!!!!!!!!!!!

El missatge dels creients per mi està a segon terme, a mi el que em va emocionar va ser la història d'amor!!!!!
 

Al principi vaig veure el vídeo i vaig pensar una cosa però després quan comença a explicar la història la noia; em vaig emocionar moltíssim perquè em vaig posar a la seva pell, em va agradar tot el què va dir i tot el que sentia.

Aquí demostra un gran amor, un amor que lluita sobre totes les coses, que s'adapta a la vida i als camins que ens porta aquesta; però sobretot em quedo quan ella ens diu:
 "jo sé que ell hagués fet el mateix per mi" 

 no hi ha paraules, solament hi ha admiració!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats