Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 17 de setembre del 2012

15.09.12 - Trobada Beagles Tarragona -



Aquest dissabte vam anar a la trobada de Beagles que feien a Reus!!!!!!!


Va estar molt bé!!!!!!!!! em feia gràcia anar-hi ja què apart de trobada també feien altres actes relacionats t@ts amb el món dels gossets!!


Hi havien protectores de Reus, Tarragona i fins i tot de Lleida!!!!!!!!

Em va agradar!! la llàstima és què no hi va anar tanta gent com s'esperaven! suposo que va faltar una mica de publicitat!!!!!!!!!

Encara què a l'hora què hi vaig anar, hi havia força gent!!!!!!!!!!! Això si, el lloc era ideal per fer un acte així!!!!!!!



Fins i tot vam poder soltar als gossets a una zona tancada per a què puguessin relacionar-se i jugar t@ts junts.

La Noa quan la vaig poder soltar va disfrutar moltíssim ja què amb ella li agrada anar al seu rollo i relacionar-se amb els gossets que ella vol.


Estic contenta d'haver anat ja què la noa va disfrutar! bé, i jo també!!!!!!!!!! Gràciesssssss xatinaaaaa  x acompanyar-me!!!!!!!!



   

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats