Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 7 de setembre del 2012

Dimecres 05.09.12 - Protectora Lleida -




Dimecres vaig anar a la protectora x fer tasques de voluntària!!!!!!!!!!

Feia dies que hi volia anar però no trobava el moment!! així que va ser el dia!!!!!!!!

vaig trucar abans per saber si tenien algun gosset per poder tallar-li el pèl i siiiiiiiii cap problema!!

Quina monadaaaaaaaaaa de cadells!!!!!!!! havia una camada recient nascuda maquíssims!! encara no havien obert els ullets!!!!!!!




Amb qui vaig disfrutar va ser amb la Yuma!!!!!!!! que guapeta!!!!!! la vaig tindre molta estona als braçosssssss i no vegis que carinyosa!! solament tenia ganes de jugar i donar-me besitos!! jejeje

Per cert, a la nit quan vaig mirar pel facebook vaig trobar una bona notícia, ja està pre-adoptada!!!!!!!!!!! si tot va bé aquest cap de setmana marxarà amb una família.






Despréssss com que hi havien molts voluntaris i tots tenien feina per fer, vaig anar a veure quin gosset li podiar fer algun tallat o fer una bona repassada.







Li vaig fer un bon repàs ja què estava plena de nusos i va quedar molt maca i molt neta!! al principi estava neguitosa però després ja estava molt més tranquil.la!!!!!!!!!

Es va portar perfecte, s'ho va deixar fer tot i no va mostrar cap mena de por ni res!!






Després de fer-la amb ella vaig anar a donar una volta per la protectora i vaig saludar tots els gossets que vaig poder.

Tots venien a saludar-te i buscaven una carícia!! més guapetsssssssssss i feliços jugant entre ells.


Aquests dos de la foto eren maquíssims!!!!!! el de la dreta era super carinyós i solament tenia ganes que el toqués i que jugués amb ell.





Miris com te'l miris és maquíssim!!!!!!!! apart es veu jovenet!!!!!!!!!! no sé quan de temps tindrà però es notava per la seva energia i per les dentetessssss que era jovenet.








El que em va fer molta gràcia va ser el Dylan!! tota l'estona em portava una pilota per jugar amb ell; solament volia que li tirés i ell corrent l'anava a buscar i te la portava.

Després posaré el vídeo que li vaig fer!! jejeje








La veritat és què son tots maquíssims!!!!!!!!!!

Els altres voluntaris van estar pintant les instal.lacions!!!!! està quedant molt guapo i a sobre tot son de diferents colors, donarà molta vida a la protectora.

Aquest estava silenciós i no mostrava cap mena d'interés però va ser a propar-me a la seva caseta i buscava les meves carícies!! q guapet.





Hi han gossets de tot tipus i de moltes races!!!!!!! és una pena veure com la gent abandona aq gossets!! no ho entendre mai!!!!!

Aquest últim em va recordar a l'amic de la Noa, el Taison!!!!!!!!!
un boxer atigrat!!!!!!!!!! maquíssim i molt jovenet!!!!!!! amb unes ganes de jugar impressionants!!!!!


Ja tinc ganes de tornar-hi!!!!!!!!!!  a veure la pròxima si puc anar més aviat!!!


Aquesta foto m'encanta!!!!!!!!!!!! aquesta és la meva cara de felicitat quan estic envoltada de gossets!!!!!!!!!

les imatges parlen per si soles!! jejejee


Bé, així ja ho sabeu........... si us enamoreu d'algun gosset, aquests els trobareu a la Protectora Amics dels Animals del Segrià!! 

Aquí us deixo el seu blog,
http://defensaanimalslleida.blogspot.com.es/










 

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats