Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 22 de gener del 2013

21.01.13 - Retrobament Especial !! :)



Ahir després de treballar, vaig anar a la muntanya amb la Noa!!

Em va semblar veure el meu germà de lluny i vaig anar a veure si el trobava i vaig tindre sort!!

Feia temps que no coincidíem x la muntanya amb els gossets de casualitat!!






No vegis que contents es van posar els tres!!!!!! jejejeje

Estant guapíssims i m'encanta veure'ls jugar!!!













No van parar de córrer tota l'estona!! El Black i la Noa van acabar ben guapos!!! sobretot la Noa!!









Ells dos sempre han tingut molt de feeling ja què son casi bé de la mateixa edat i sempre estant jugant a lo bèstia!!!


La Noa tota l'estona estava al terra, corria i després es tirava corrents per a què el Black frenés.






Va ser poca estona però van disfrutar al màxim!!

Això siiiiiiiiiii, quan vaig arribar a casa em va tocar banyar la Noa!!!!!! estava tota plena de fang de tirar-se pel terra! jejeje

Aquesta és la part negativa de la sortida!! jjejejeje que em va tocar treballar a casa!! :)










Després quan vam marxar, la noa i mua vam anar fins la punta del canó per veure com es veia el riu des d'allí!!

Aquesta és la fotiki que vaig fer!!!

1 comentari:

enric ha dit...

S'ho van passar molt be els tres : el black i la noa corrent i revolcant -se (pobra noa) i el buck descanssant del black que estava ocupat amb la noa.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats