Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 28 de gener del 2013

27.01.13 - La meva felicitat reflexada -


De vegades no sabem com definir com et sents però avui mirant aquesta foto que vaig captar de casualitat, m'ha fet gràcia perquè em sento reflexada!!!

Com més miro aquesta foto més m'agrada!!!!!!

Va ser un moment de rialles per les trastades de la Noa i captar-lo amb una imatge m'ha encantat.

Veure'ls als dos feliços no té preu!!! Quan sortim a passejar els tres junts és una felicitat plena ja què no necessito més!!

El temps no t'importa perquè els què necessites estant al teu costat!!!!!!!!!!

La Noa amb aquestes passejades és la més feliç del món perquè està lliure!!!! se sent lliure i disfruta de les olors, dels llocs i sobretot de tu!!!!!!!!

Si trobem gossets està encantada però sinó sap que estem nosaltres per jugar amb ella!! hauríem d'aprendre d'ells perquè ells aprofiten cada instant per viure'l al màxim!!!!!! i se'ls hi nota!!!!

I de mi, que dir!!!!!!!!!! m'encanta caminar amb ella i veure-la feliç!!!!!!!! però si a sobre, tinc al meu morcete al costat passejant, em sento plena!!

Així que aquesta foto, defineix perfectament el que sento amb aquestes caminates que fem els tres junts!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats