Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 21 de gener del 2013

Reflexió d'avui!! 21.01.13 - Petits detalls que t'omplen -

És molt maco tenir gent que t'estima de veritat!!

Gent que sap entendre els teus silencis!!!
Gent que amb la mirada t'enten!!!
Gent que quan parles sap el què realment estàs dient darrera de cada paraula!! 
Gent que sap diferenciar les teves rialles!!! 


D'aquesta gent n'hi ha ben poca però puc dir que que tinc la gran sort de tindre aq gent!!



Hi han moments especials, petits detalls que me'n dono compte què em coneixen de debò!!!!!!!
Morcete m'encanta perquè m'ho demostra diàriament!! sap entendre les meves mirades, els meus silencis i arribar amb aquest punt, és una passada!!

Em fa gràcia quan molts cops, estic navegant pel meu interior i escolto la seva veu dolça què em diu:

- Què et passa, què penses??

jejejejejeje son instants que et penses que ningú ho notarà perquè no estàs demostrant res!! però siiiiiiiiii i en aquells moments te'n dones compte lo què et pot arribar a conéixer una persona amb petits detalls!!!!

és maquíssim perquè veus que aquella persona està per tu, et coneix moltíssim i es preocupa per tu!!!!!

Son sensacions que sobretot vius amb la teva parella, amb els teus pares, germans i com no, amb els bons amics!!! tal i com diu aquest cartell, la gent que veritablement t'estima!!!!!!





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats